- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Má jednu trhlinu a Tys ji hezky popsala: nezohledňuje vlivy, které ten zaměstnanec nemůže ovlivnit.
Jinak článek je , ale to už snad ani nemusím dodávat... :)
Se stavem svého chrupu se usmívám na lidi za trest :o)))))))))))))
Asi mam tady v Britanii stesti na sefy, ale mam v praci maximalni pohodu. Nedelam v obchode takze mame vic casu si popovidat a zakladni slusnost funguje. I kdyz sef chce nejakou praci, tak temer vzdy zada o laskavost, nikdy nechybi slovo prosim, na konci dne nebo tydne kdyz se loucime podekuje za praci. Musim rict, ze si tady praci uzivam, nejen jako praci, ktera me bavi, ale i pracovni prostredi. Preju autorce hodne stesti.
Dobrý den, mám také asi vcelku štěstí na šéfy, i když těch,co se tady se mnou zastaví a popovídají je jen pár. V momentě, když něco potřebuji, čas si vždy udělají, i při tom spěchu co tady většinou máme. Také Vám přeji hodně štěstí. Jana
To máte fajn manažerku, známe týpky, kteří o moc schůdků nad námi nejsou a jsou nafoukaní jak velitelé vogonské demoliční flotily :D Já být na jejich místě tak bych se nepřestal kamarádit s uklizečkou.. co kdyby, že ano?
Mě jako zákazníkovi stačí pozdrav a slova "prosím" a "děkuji". Upřímný úsměv jistě potěší, ale co bytostně nesnáším, jsou profesionální strojené naučené úsměvy.
To je prave to, co dela dobreho obchodnika profesionalem. A neverte, ze unaveneho ridice nakladaku, ktery si jde koupit noviny, usmev nepotesi...
tomu já věřím a rozhodně úsměvy nešetřím. Byl to jen s dovolením jeden názor- mé milé manažerky.