Diskuse

Vezmeš si mě?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Gratuluji :-) Hezký nápad, lepší, než kdyby prstýnek zapekl třeba do buchty ;-)

0 0
možnosti
Foto

To je dobře, že jste zpátky-) A tak...GRATULUJU!:-)

1 0
možnosti
MM

a ted uz vas cekaji jen svetle zitrky, do roka prvni moskvic a dovolena u balatonu a pak prvni dite, druhy dite, treti, ctvrty a... Preju hodne stesti! A doufam, ze jako basnici neprijdete o iluze :-)

1 0
možnosti
Foto

Congrats :-) 

Ale i když vám to teď tak nepřipadá, ono celkem o nic nejde. V životě jsou daleko důležitější momenty, než "vezmeš si mě?".

2 0
možnosti
Foto

některé tahle věta děsí k smrti.....ale jinde věští začátek něčeho nového...tak ať to vaše nové chytne šťastný průběh, naplnění a trochu té kliky bez které to nejde. ;-)R^ Good luck

1 0
možnosti
Foto

mě dřív taky trošku děsila, to musím přiznat:-), každopádně děkuji

1 0
možnosti
PP

"takovéhle chvíle asi víckrát v životě nezažiju." vy pesimistko, v Praze se rozvádí každé druhé manželství a v Česku každé třetí, praví statistika, tak se můžete těšit na další chvíle. A víte, co mě řekla manželka na nabídku sňatku? Já se nechci jmenovat Pokorná!

3 0
možnosti
Foto

A což teprve neexistující statistika zrušených zasnoubení. Ale neděste čerstvou snoubenku. :-)

2 0
možnosti
SL

Hezké...tak ať vám manželství vyjde ;-)

1 0
možnosti