Diskuse

Bloody Sunday

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V.Woolfová

4. 6. 2011 12:38
-) Nezávidím!

U nás v knihkupectví to není tak vyhrocené, ale očas se najdou...např.: nevím, jak se ta kniha jmenuje, neznám autora ani nevím jak vypadá, ale chci ji okamžitě.-)

0 0
možnosti

jana.krcova

4. 6. 2011 16:37
Re: -) Nezávidím!

hihi, taky dobré:-)

0 0
možnosti

Viki007

4. 6. 2011 1:08
Zdravím, Janičko,

koukám, že ses vrátila na blog.

Pěkné články ... a jak to, že si přivyděláváš v ňákým fastfoodu (či jak se to menuje) ? Já myslel, že jsi ňáká managerka 8-o.

0 0
možnosti

jana.krcova

4. 6. 2011 16:38
Re: Zdravím, Janičko,

zatím mě tahle práce živí Viky:-), managerka ještě ;-Dnejsem, ale už jsem k tomu jen stupínek;-)

0 0
možnosti

vteck

3. 6. 2011 20:05
jo, jo

:o) tohle mi hodně připomíná neděle v Holiday Inn Norwich, kde jsem si podobných nedělí užil přibližně osmdesát, než jsem to vzdal, abych zjistil, že všude jinde to je stejné... pokusil jsem se to popsat na svém blogu, safranek.

0 0
možnosti

jana.krcova

4. 6. 2011 0:46
Re: jo, jo

díky.. přečetla jsem si zatím jeden, ale doženu to. U nás se musí kvůli absenci volat dvě hodiny předem a pokud to uděláte párkrát, tak z toho teda problém máte. Půl hodiny, to se mi ani nechce věřit;-)

0 0
možnosti

shrink

3. 6. 2011 14:52
Umím si

to živě představit :-) R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS