Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clara Shot

19. 1. 2010 5:09
What else shoul I Say..? Every one is gay..

Kurt Cobain - Nirvana, All apologies (1993)

0 0
možnosti

jana.krcova

23. 1. 2010 13:21
Re: What else shoul I Say..? Every one is gay..

What else could I write? I don't have the right...NirvanaV

0 0
možnosti

vit.kucik

13. 1. 2010 19:16
Já osobně mám z toho rozporuplné pocity...

... sám jsem napsal kdysi článek nikoliv o homosexualitě, ale o její společenské akceptaci... všímal jsem si obratu veřejného mínění o téměř 180st. za 2-3 dekády, kdy se z opovrhované perverze stala téměř protěžovaná módní záležitost. Dnes prohlásit "já jsem homosexuál" není o nic zvláštnější, než se prohlásit např. vegetariánem (alespoň mezi mladou a střední generací). K tomu mám neutrální postoj, zaráží mě však ta rychlost změny... pokud by se stejně rychle měnil vztah např. k pedofilii...

Další věcí je homosex. jako taková - myslím, že to není jako těhotenství (buď je nebo není), že je trochu rozmazanou množinou nejrůznějších pocitů, postojů, vášní, a k homosex. chování vede stejně pestrá paleta motivů a příběhů. Jestli je homosex. geneticky daná, nevím. Ale je to docela možné. Tuším však, že je mezi homosexuály i část lidí z jiných než genetických důvodů a tato skupina může spolu se společenskou přijatelností homesex. růst...

0 0
možnosti

Luisa

13. 1. 2010 20:28
Re: Já osobně mám z toho rozporuplné pocity...

No "zaplaťpánbůh" (že? ;-)) za tu změnu postojů k homosexuálům, díky níž nebude docházet k takovým zbytečným tragédiím...

Pro autorku karma! :-)R^

0 0
možnosti

V.Woolfová

12. 1. 2010 8:07
Diky za článek!

Často si kladu otázku, jak by se zachovali všichni ti, co tak usilovně brojí proti homosexualitě, kdyby jim jejich dítě oznámilo, že je gay nebo lesba. Důsledky ani nechci domýšlet.

Naprosto souhlasím s tím, co napsal Jay6.

V.)

0 0
možnosti

jana.krcova

23. 1. 2010 13:25
Re: Diky za článek!

Díky Virginie, přesně tu první otázku kterou jste napsala, jsem položila kamarádce, která má na tohle jiný názor. A víte, jaká byla odpověď? Odpovědi jsem se nedočkala. Takže asi tak.

0 0
možnosti

Forrrest

6. 1. 2010 3:28
Dík za tip na film!

Tak mě napadlo... Proč homosexualita není nemoc? Protože nemoc je pro člověka újmou, její vyléčení je vždy změnou k lepšímu. Zatímco ty pokusy o "léčení" homosexuality spíš naopak újmu vyvolávají.

Btw, pokud jakžtakž rozumíš anglicky (nikde jsem na to neviděl titulky), rád bych ti doporučil tento film: http://us.imdb.com/title/tt0912583 (hodně smutný a taky hodně silný dokument o osudu několika podobných rodin v USA).

0 0
možnosti

jana.krcova

7. 1. 2010 23:58
Re: Dík za tip na film!

díky za tip, pokusím se sehnat a podívat se. :-)

0 0
možnosti

jana.krcova

4. 1. 2010 21:03
..

já děkuji všem za reakce. Bohužel se tady objevují stále znovu a znovu ty stejné příspěvky jako u jiných článků o homosexualitě. Upřímně, chtěla jsem aby ti, kteří píšou tyhle příspěvky alespoň zkusili se podívat na film, protože je tak trošku z jiného úhlu pohledu. O tom můj článek byl. Díky.

0 0
možnosti

Camino

5. 1. 2010 3:48
Re: .. konecne nekdo lidsky na i Dnes

R^ uz jsem se obavala, ze tam u vas ziji sami magori. Hezky napsane. Zit a nechat zit, pro spoustu lidi v Cechach je to dost nesrozumitelne.

0 0
možnosti

hanička-sluníčko-srdíčko

4. 1. 2010 20:18
Nevím, proč lidi

hledají problémy, tam kde nejsou. Jakákoliv odlišnost není dobrá, neprojde lepší auto, dobrá nálada, hustší vlasy... Celej svět je padlej na hlavu. Když dochází argumenty a odpovědi, ohání se vírou.

p.s.: Napsalas to moc hezky, Jani - úplně mi přešel mráz po celým těle - při té poslední větě.

0 0
možnosti

jirkaknop

4. 1. 2010 20:33
Re: Nevím, proč lidi

Bobby zdravý nebyl. Podle psychologů každý, kdo spáchá sebevraždu, má narušenou psychiku.

0 0
možnosti

Edmund Černá Zmije

4. 1. 2010 16:02
Nemoc? To je věc definice.

Jistá je jedna věc - pokud by všichni lidi byli homosexuálové, lidstvo by vyhynulo.

-

Samozřejmě je nesmysl pokoušet se amatérsky léčit nebo zaříkávat homosexualitu, to dělají jen úplní pitomci nebo fanatici. Ale tvrdit, že homosexualita je něco naprosto zdravého, případně dokonce prospěšného, to je jen opačný extrém.

0 0
možnosti

Klara L

4. 1. 2010 16:55
Re: Nemoc? To je věc definice.

Asi tak. Rozhodně argument, že nejde o nemoc, protože je to vrozené, trochu pokulhává. Stejně tak, jak nekdo níže píše o poškozování organismu - nemoci jsou i psychické a toto může být jedna z nich. Může, nevím, zda je, nejsem doktor, tím méně psychiatr. Ale argumenty, proč to není nemoc, mi nepřišly přesvědčivé. To pak by nebyla nemocí ani schizofrenie. Nebo, jak někdo také psal níže, třeba pedofilie, zoofilie a jiné podobné "filie".

0 0
možnosti

dolch

4. 1. 2010 15:40
To je pořád dokola

Mě to připomíná ten starý zapeklitý problém, jestli je jalovost dědičná.

0 0
možnosti

jirkaknop

4. 1. 2010 15:37
O nemoc se asi jedná

existují i nemoci vrozené. Jen doposud nejsou nalezeny léky, zřejmě genetické. Zajímalo by mne, zda třeba zoofilie je také vrozená a neměla by se léčit?

0 0
možnosti

Lewis

4. 1. 2010 15:54
Re: O nemoc se asi jedná

Já nevím, dle mého je "nemoc" spjata s "poškozením" organizmu. Nevím, jakým způsobem je jinou sexuální preferencí poškozován organizmus.

Samozřejmě lze předpokládat, že se toto bude dát genovou terapií změnit, ostatně stejně tak, jako barva vlasů, očí, lidské chování, atd...

0 0
možnosti

ideozlocin

4. 1. 2010 15:35
homosexualita

homosexualitu u ovci se napriklad snazi "lecit" v australii jejich chovatele a maji s tim urcite uspechy, australsti homosexualni aktiviste proti nim samozrejme ihned zacali protestovat, ja se ptam proc?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS