Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

8. 10. 2008 16:35
Krindapána,

Krčová, kde je ta fotka tý superkrásný  holky, kvůli který jsem sem chodil? A ještě mi vyměnili vanu za sprchový kout, no to je teda týden. Co já jen teď lidem budu říkat? Půjdu nejspíš do baru, snad tam potkám aspoň Monu nebo klarisah.

0 0
možnosti

jana.krcova

8. 10. 2008 17:38
Re: Krindapána,

fotka byla stará dva roky, vlasy jsou zkráceny a obarveny. pokud na tom budete trvat, tak se nechám vyfotit podobně;-D;-D Do baru zajděte, musíte ten šok nějak rozchodit..

0 0
možnosti

BoboHml

7. 10. 2008 19:06
Je to

dobrý článek¨,ale já když se ptám někoho jak se má,očekávám odpověď.Pravdivou.Neptám se jen tak,že je to stanovené a klišé.To potom není dotaz,ale ubohá fráze.

0 0
možnosti

jana.krcova

7. 10. 2008 19:08
Re: Je to

to já také. Proto odpovídám, že už jsem měla i lepší dny. Stejně se neubráním dojmu, že je to občas brané jako klišé a vlastně někteří ani nečekají na odpověď. Byť pravdivou. :-)

0 0
možnosti

o.kostal

7. 10. 2008 18:59
a nekdy to je opacne ....

za hodne penez hodne stesti ;-)

0 0
možnosti