Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

littlemisssunshine

23. 5. 2008 21:43
Dobry Vecer Jani,

Tak teda koukam............to je uplne neuveritelne! Tak a ted jsem uz precetla vsechny Vase clanky! Piste dal, at se mam na co tesit!;-D

0 0
možnosti

grejsina

17. 5. 2008 6:02
Jiny kraj,jiny mrav!

Tady na Floride jsou lide ochotni si vystat i hodinu na sve oblibene jidlo pred restauraci,nez se tam uvolni mistecko pro ne,je to zajimave,ale je to tak. Kazdy American ma svoji oblibenou restauraci a nezameni ji za zadnou jinou,maji pekelnou trpelivost. Ja se o to take pokousela,ale nevydrzela jsem to dyl jak dvacet minut,pak jsem utekla do jine. Amici jsou v tomhle moooc trpelivi a tak cekaji,cekaji a cekaji...V Anglii jsme nikdy nebyla,ale musi to byt narez,co? Moc pekny clanek,vyborne se to cte,jen tak dale,uz se tesim na dalsi! Zdravim ze slunne Floridy!

0 0
možnosti

yanita1

17. 5. 2008 23:55
Re: Jiny kraj,jiny mrav!

Ahojky, zdravím na slunnou Floridu. To je příjemné překvápko!

Ještě k těm frontám, nechci to škatulkovat, ale myslím, že Angličanům fronty také zase tak nevadí. Někdy jsou tak dlouhé a oni si tam v klidu stojí.. Já si neumím představit sebe, obrátila bych se směrem k východu a prchala bych..

Mějte se krásně..Jana

0 0
možnosti

radim36

14. 5. 2008 11:18
druhá strana

Já přidám pohled z částečně druhé strany. Před nějakým rokem jsem na internetu padl na nabídku takového inspektora pro jednu občerstvovací společnost působící v ČR. Měl jsem tehdy trochu víc času, řekl jsem si, že bude nějaká činnost a sranda a i trochu peněz nebude k zahození.  Přihlásil jsem se, zdárně jsem absolvoval internetový kurs, taky se tam měly sledovat takové věci jako oční kontakt, úsměv, čistota provozovny, doba čekání a taky potom systém, jak udělat z kontroly zápis. Z částečně druhé strany to byl pohled proto, že poslední kontakt s nimi byl ten, kdy jsem obdržel blahopřání k absolvovanému kursu a k započetí kariéry inspektora. Už ani neví, jestli jsem po několika měsících nečinnosti z jejich strany spolupráci s nimi vypověděl nebo ne. Třeba už zítra po letech nečinnosti  mně přijde mail "proveďte kontrolu v Ostravě v té a té provozovně na tamté ulici"  ......  ještě že investice tady do toho znamenala jen nějaké hodiny strávené na internetu a pár napsaných mailů....

0 0
možnosti

212321

13. 5. 2008 12:52
I u nás existují

Kdysi jsem pracoval v jednom nadnárodním hotelovém řetězci v Praze a tam jsme měli tyto "kontroly kvality" 2x do roka. Zápis výsledků čítal zhruba 200 stran a některá hodnocení jsou vyložené perly.Navíc se vše nahrávalo na skrytý magnetofon.   Všechny ty "oční kontakty" "did you enjoy your stay?" .atd. znám moc dobře. Mimochodem jeden z důvodů, proč tam již nepracuji. Rozbory a projednávání se zaměstnanci byly velice důkladné  a postihy značné. Máte naprostou pravdu v tom, že nikoho nezajímaly okolnosti a situace, při které hodnocení probíhalo. Například se stalo, že v okamžiku, kdy jsem měl u pultu 10 hostů jsem kontrolorku, která telefonovala z pokoje a chtěla rezervovat vstupenky do divadla, slušně odkázal na concierge. Chyba! Hosta nesmíme v žádném případě nikdy nikam odkazovat a vše osobně vyřídit. A na závěr perla z mého hodnocení : "Recepční se usmíval, ale nemyslel to upřímě."    

0 0
možnosti

yanita1

13. 5. 2008 14:12
Re: I u nás existují

To je přesné, nikoho nezajímaly okolnosti a situace, při které hodnocení probíhá. Mohla bych o těchto situacích psát donekonečna. Kdyby probíhaly dvakrát ročně, vůbec bych si nestěžovala. U nás probíhají tak dvakrát do měsíce. Poznámky k hodnocení jsou někdy takové, že nevím, jestli se smát nebo plakat.

Ta perla z Vašeho hodnocení- Vy jste se vážně neusmíval upřímně?;-D

0 0
možnosti

telmah

13. 5. 2008 12:43
ČR

V ČR to probíhá i oficiálně, například bankovní domy tuto kontrolu svých zaměstnanců používají úplně běžně...

0 0
možnosti

Pasingr Fr.

13. 5. 2008 12:10
kontorla

Zajímavé je, že z pohledu zákazníka kontroly doporučujete a z pohledu zaměstnance se Vám velmi nelíbí. Mohu Vás utěšit, že toto probíhá i v ČR ne tak oficiálně s papírováním. Známý vlastní bar, tak tam občas pošle nějakého kamaráda na "kontrolu".

0 0
možnosti