Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

Tomáš Fojtík

24. 4. 2009 17:47
Ahojky Jani,

taky si někdy říkám, jestli nějaký ze zákazníků není "mystery customer", ale já mám pocit, že se usmívat dokážu pořád a naopak - jak víš - poslední dobou je to nějak lepší :) Na podobné téma jsem chtěl napsat článek, možná to i udělám :) Děkuju za hezké čtení a měj se krásně. Tom

0 0
možnosti
S

Stiller

8. 5. 2008 21:29
Ano, chapu vas.

Jako servirka musite umet skvele anglicky, urcite v anglictine ctete slozite knihy...

0 0
možnosti
Y

yanita1

17. 5. 2008 21:43
Re: Ano, chapu vas.

Proč taková reakce? Psala jsem slušné základy, asi to pro Vás znamená číst knihy v angličtině. Mimochodem, s angličtinou ze školy jsem se tu zrovna nechytala. Ale určitě bodla. Mimochodem, nejsem servírka. Mějte se hezky. Jana

0 0
možnosti
JD

grrrr....

13. 4. 2008 2:29
Musí to být povznášející pocit.

Dělat loutku pro pobavení druhých, kteří tento svět tzv. pochopili. Ono nestačí pouze svobodně vyjadřovat své názory na iDnes. ;-(

0 0
možnosti
Y

yanita1

13. 4. 2008 16:27
Re: Musí to být povznášející pocit.

? prosím?

0 0
možnosti
M

MikRoman1977

13. 4. 2008 2:25
Díky

moc hezký článek = karma :-)

0 0
možnosti
V

Voyager999

13. 4. 2008 0:10
Tak to by me zajimalo, jak tohle

dopada. Po me 2,5 lete zkusenosti v Manchesteru bych vyhazel tak 30% personalu z shopping parku apod. Zrovna minulej tyden jsem dokonce prosil prodavacku, zda bych si mohl vyzkouset kalhoty, ale ona prej chlapsky obleceni nedela, tak prej mam smulu. Bohuzel nikdo jinej tam nebyl, tak jsem ji aspon donutil otevrit fitting room a i ty kalhoty jsem si musel z vesaku u stropu sundat sam. Anglani jsou neskutecne lini a kdyby tam nedelali Cesi a i ti blbi polaci, tak tam zkrachujou...Rv

0 0
možnosti
Y

yanita1

13. 4. 2008 0:48
Re: Tak to by me zajimalo, jak tohle

Já tedy můžu prohlásit, že mám asi štěstí na prodavače. A roźhodně ne všechny firmy a společnosti si najímají tyto mystery customer. Smůlu mám v tom,že tady znám všeho všudy pět čechů a z toho já jediná blbá češka pracuji ve službách, zbytek vesele plní sklady. Mějte se...

0 0
možnosti
MF

G21

12. 4. 2008 22:34
JJ

Také už jsem to zažil v jednom hypermarketu a několikrát. Zajímavou praxí je že v 99% chodí tento kouzelník ke konci 12 nebo 13 hodinové směny a je tak nenápadný že je to jediný kupující v obleku za 100.000Kč za celý rok. Bohužel motivace v Čr nikomu nic neříká takže jsem byl asi 5x vyznamenán diplomem a 2x kárán a byla mi stžena polovina odměn. Jelikož jsem už tenkrát měl živnosťák tak jsem se jen smál jak neobratně firma zacházela s informacema z tohoto pravidelného auditu. Teď když se karta obrátila a já zaměstnávám 15 lidí mě ani nenapadne najímat tyto pseudoodborníky. V českém konkurenčním prostředí jsou to naprosto vyhozené peníze. Na co mi je dobrá studie na 100 A4 kde bude že jen 1 z 15 zaměstnanců má úsměv od ucha k uchu? Mám ostatním zvýšit plat a dát kontakt na dealera marihuany? Nebo mám snad všech 14 lidí propustit a dát si na úřad práce a do ordinací zubařů požadavek na 14 profesinálních úsměvů?

0 0
možnosti
MZ

marty119

13. 4. 2008 0:18
Re: JJ

To jsou mi plky - Mystery Shopping je poměrně propracovaná metoda, provádí se podle mezinárodních standardů a takhle popisovaný "mystryshopper" by si nevydělal ani na slanou vodu :-) a užitečnost ? Dají se tak pěkně odhalit flákači, lidé, kteří nemají odbornou kvalifikaci potřebnou pro danou práci atp..

0 0
možnosti
W

wiki5

12. 4. 2008 21:31
uz jsem

takoveho zakaznika taky delal, je to sice blbe placeny, ale prca to je ;-D

0 0
možnosti
RH

Rudolf Havlík

12. 4. 2008 19:24
hezky

;-)karma

0 0
možnosti
P

Podrazza

12. 4. 2008 10:02
Heh...

Mi to připomnělo film "Křidýlko nebo stehýnko" s Louis De Funes :-). Na jednu stranu to není špatné, ale každých 14dní se mi zdá zbytečně často, navíc u menších firem nepřipadá v úvahu, prozákazníka by brzy každý poznal, leda najímat na to nějaké agentury, o kt. zatím nevím... U nás to funguje tak, že hlavní šéf občas pošle na kontrolu svého známého;-)

0 0
možnosti
Y

yanita1

12. 4. 2008 11:16
Re: Heh...

ano,přesně tak, existují na to agentury. A váš šéf je vynalézavý:-)

0 0
možnosti
JP

bjelka

12. 4. 2008 9:07
Mystery shopping

Tahle praxe už dost dlouho funguje i u nás. A věřte, že u prověřovaného personálu se toho sleduje opravdu spousta. Například i to, zda vám prodavačky nabídnou alternativu k vámi požadovanému zboží, o slovech děkuji, prosím a na shledanou ani nemluvě.

0 0
možnosti