Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vezmeš si mě?

   Co si budeme ženy namlouvat, která z nás ve skrytu duše nedoufá v onu kouzelnou větu a krásný šperk k tomu? Moje představy o zásnubách byly zmačkané jen do té podoby, že půjdeme na večeři při svíčkách, které většinou hned sfoukávám a číšník je opětovně zapaluje. A snad ve skleničce šampaňského bude plavat kroužek zlata.

   Abych se přiznala, zásnubní verze v restauraci mě však mírně odrazovala. Obrázek celé restaurace zírající na mého klečícího přítele zrovna nebylo to pravé ořechové. Odvážnější představy byly na pláži při zapadajícím slunci. V Paříži pod ocelovou Eiffelovkou, stejně už se tam dlouho chystáme.  Podstatně levnější a schůdnější varianta, prstýnek se svůdně povaluje a leskne na vršku dezertu. Jím poměrně rychlým a nedočkavým tempem, což asi přítel uvážil a uvědomil si, že prstýnek můžu sníst, spolknout a večer zcela neromanticky zakončit na pohotovosti. Každopádně jsem tak trošku očekávala něco podobně tradičního a vrcholně romantického.

   Můj milý asi musel dlouho přemýšlet, jak mi ten nádherný prstýnek ve tvaru srdce navléknout na prst. Samozřejmě tomu předcházelo požádání o ruku dcery mého otce. Dost jsem se toho obávala, jelikož milovaný měl napsanou žádost na papírku a občas se musel nakouknout jako do taháku při písemce z dějepisu. Abyste rozuměli, nemluví česky, ale tuhle větu česky vyslovil a světe div se, můj ctěný rodič překvapivě rozuměl. Vtipně odpověděl "Kterou? Levou nebo pravou?" Načež se uklidnil a řekl "Ano, s radostí! Málem mně do očí vrhkly slzy, to víte, takovéhle chvíle asi víckrát v životě nezažiju. Všechno se pochopitelně zapilo a náležitě prodiskutovalo.

  Měli jsme vskutku nabité dny. Po jednodenním vyčerpávajím výletě do Edinburghu, kde jsem si tajně snila o tom jak poklekne v historickém parním vlaku, jsem si dvakrát skočila do práce na dvanáctku a další den brzy ráno jsme odjížděli na letiště, odkud jsme odlétali do milovaného Portugalska. Posezení s rodinou, po vlně obžérství, či chcete-li nesystematického přejídání, popíjení výborného a osvěžujícího Vinho Verde na mě padla únava. Jediné na co jsem dokázala myslet, byla čerstvě povlečená a voňavá postel v prvním patře. Dovlekla jsem se do postele, natáhla na sebe přítelovo triko. "Nemáš chuť na čokoládu?", "To tedy nemám, je pozdě a chce se mi spát!"

   "Já bych si kousek dal!" Abyste dobře chápali, tu sladkou mlsůtku rozplývající se na jazyku mám opravdu ráda, ale v ten moment moje jediná myšlenka byla ta, ponořit se co nejrychleji do říše snů. "Dobře, ale jen kousek", svolila jsem po chvíli. Přítel šmátral ve tmě v kufru, pak vytáhl krabičku, byla trochu větší než obvykle, ale pořád mi nebylo nic podezřelé.

   Otevřela jsem ji, uviděla malé kostičky čokolády "Will you marry me?" a  prstýnek uprostřed..dál už se snad nemusím rozepisovat. Bylo to krásné a jasně potvrzující, že na sobě nemusíte mít šaty, přítel elegantní oblek, ale i v obyčejném sepraném třičku a trenýrkách jde mezi zíváním odpovědět s radostí a láskou "YES!"

 

Autor: Jana Delgado | úterý 16.4.2013 12:55 | karma článku: 23,50 | přečteno: 2563x
  • Další články autora

Jana Delgado

Linecká slepovaná láska

V životě jsou chvíle, které trvají věčnost. Čekání, které ubíjí, vysilující strach a úzkost z budoucnosti Karolíně svazuje nohy. Srdce buší jako o závod a myšlenky nedovolí utíkat se k těm obyčejným věcem.

12.4.2013 v 12:17 | Karma: 11,92 | Přečteno: 769x | Diskuse| Ostatní

Jana Delgado

Vzpomínky v krabici

Kdysi jsem se malinko jízlivě usmívala nad některými fotkami z dovolených. Dnes už je chápu.

8.7.2011 v 19:50 | Karma: 14,82 | Přečteno: 1699x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Bloody Sunday

Neděle. S kolegy ji nazýváme "Bloody Sunday". Tradičně narváno. Zkouším projít areálem plným křičících dětí, sebevědomých fanoušků fotbalu (kde obvykle platí pravidlo čím větší skupina, tím drzejší vystupování), milenců, unavených řidičů...

3.6.2011 v 13:44 | Karma: 15,56 | Přečteno: 1331x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Láska je když..

se vezmete před Bohem, slíbíte si věrnost v časech dobrých i zlých .. Láska je, když se před Bohem nevezmete, a přesto jste si věrní v časech dobrých i zlých

31.5.2011 v 13:45 | Karma: 15,87 | Přečteno: 1610x | Diskuse| Ostatní

Jana Delgado

Barevná pohádka z Indie

Říká se, že je snadnější vylézt na vysokou horu, než si najít cestu k druhému člověku. Vadí vám jiná barva pleti, odlišná kultura, nebo snad víra v jiného "boha", než v jakého věříte vy?

15.3.2011 v 13:36 | Karma: 13,71 | Přečteno: 1649x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...