Tajemný zákazník

Jana Delgado

Tajemný zákazník potřetí. Tentokrát z mého pohledu..

Asi se mi psaní o tzv. "Mystery customer" v Anglii vymstilo. Skrytý zákazník, který kontroluje, zda-li splňujete všechny podmínky při obsluhování, které jsou na vás kladeny. Před pár dny jsem málem absolvovala disciplinární řízení. Důvodem bylo mé třetí "selhání" v auditu, ve kterém si na mě počíhal právě tento skrytý zákazník.

13.5.2008 v 10:00 | Karma článku: 16.65 | Přečteno: 1783 | Diskuse

Jana Delgado

Tajemný zákazník podruhé, z jiného úhlu pohledu

V jednom ze svých článků jsem popisovala, jak probíhá návštěva tzv. Mystery customer v Anglii. Což je takový skrytý zákazník, který kontroluje, zda-li naše obsluhování zákazníků probíhá tak, jak se od nás očekává.

23.4.2008 v 0:40 | Karma článku: 31.71 | Přečteno: 6808 | Diskuse

Jana Delgado

Tajemný zákazník?

Nedávno jsem četla zajímavý článek na blogu o tom, kam se poděla slovíčka "Prosím, Děkuji "apod. S autorem musím souhlasit, člověk aby je v dnešní době marně očekával, namísto toho, aby zněla z úst každého z nás naprosto samozřejmě.

12.4.2008 v 0:55 | Karma článku: 33.66 | Přečteno: 5449 | Diskuse