Jana Delgado

Vezmeš si mě?

Co si budeme ženy namlouvat, která z nás ve skrytu duše nedoufá v onu kouzelnou větu a krásný šperk k tomu? Moje představy o zásnubách byly zmačkané jen do té podoby, že půjdeme na večeři při svíčkách, které většinou hned sfoukávám a číšník je opětovně zapaluje. A snad ve skleničce šampaňského bude plavat kroužek zlata.

16.4.2013 v 12:55 | Karma: 23,50 | Přečteno: 2563x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

A na co jsem stará já?

Možná jsem dost stará na to, abych si ostříhala dlouhé vlasy. Jenže já je mám ráda a ještě nějakou dobu budou dlouhé.

16.6.2010 v 11:13 | Karma: 23,19 | Přečteno: 2664x | Diskuse| Ostatní

Jana Delgado

Nezvaný pan Alzheimer

S úsměvem stála mezi dveřmi a pevně mě objala. "Jsem tak ráda, že tě zase vidím," řekla mírně dojatým hlasem. "Vezmi si bačkory a běž si umýt ruce, oběd už je nachystaný na stole."

1.6.2010 v 22:26 | Karma: 30,70 | Přečteno: 2077x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Pugét růží a plyšový medvěd?

Sotva se probereme z povánoční letargie, můžeme se spolehlivě děsit obchodů v podobě velikonočních zajíčků, kuřátek a čokoládových vajíček. A aby toho nebylo málo, čas nám mezitím vyplní svátek svatého Valentýna. Znám plno lidí, kteří by snad i krví stvrdili averzi vůči tomuto svátku.

13.2.2009 v 10:30 | Karma: 14,91 | Přečteno: 2312x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Já už nechci "zlaté prasátko" ani vidět"!

Ještě před pár lety jsem chtěla vidět "zlaté prasátko". Hladověla jsem nejen kvůli prasátku, ale abych si víc vychutnala štědrovečerní večeři. Od rána jsem umírala hladem a když už to bylo k nevydržení, tak jsem potají kradla cukroví ze špajzu. Bylo mi však jasné, že ten "nahoře" mě musel vidět.

12.12.2008 v 15:22 | Karma: 15,96 | Přečteno: 2288x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Hádej, kolik mi je?

Ruku na srdce. Koho z nás dámy či kterého z vás pánové nepotěší, když nám hádají o několik let méně? I když upřímně, nemám ráda otázky typu- "Kolik myslíš, že mi je? Párkrát jsem se dost spletla, takže odpovědi ode mne nečekejte.

21.11.2008 v 10:53 | Karma: 16,93 | Přečteno: 2161x | Diskuse| Společnost

Jana Delgado

Domluvená svatba

Mám známého, který se jmenuje Omid. Milý dvacetišestiletý Iráčan. Ze své země se odstěhoval před pár lety a troufám si říci, že se zcela ztotožnil s jiným životním stylem, než je zvykem v jeho rodné zemi.

9.10.2008 v 11:40 | Karma: 22,22 | Přečteno: 2829x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Jak jsem se styděla za netolerantnost

Kamarád Angelo, kouzelný Brazilčan se kterým mne pojí a to si troufám říci, přátelství. Zažili jsme toho spolu tolik, ale to podstatné je, že díky němu (a jeho přátelům, posléze i mým) jsem se naučila nahlas říkat to, co si opravdu myslím. Že homosexualita není žádná úchylka, jak se někteří nebojí veřejně hlásat.

23.7.2008 v 16:15 | Karma: 19,59 | Přečteno: 2280x | Diskuse| Společnost

Jana Delgado

Štíhlá, dlouhovlasá třicítka hledá kamaráda. Jen vážně!

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o zkušenost, kterou mi přinesla jedna známá internetová seznamka. Jelikož jsem již na toto téma četla pár článků a některé vzkazy mi přijdou úsměvné, tady jsou...

7.5.2008 v 17:40 | Karma: 15,17 | Přečteno: 2193x | Diskuse| Osobní

Jana Delgado

Milí přátelé a kamarádi

Rozdíl mezi kamarádstvím a přátelstvím? Přátelství je cit ceněný více, než jen kamarádství. Kamarádů můžeme mít spousty, ale opravdových přátel? Říká se, že mít alespoň jednoho, je štěstí.

7.5.2008 v 0:30 | Karma: 18,03 | Přečteno: 1693x | Diskuse| Osobní