Jana Delgado

Na palubě lodi

V jednom ze svých starších článků jsem psala o tom, jaké je to cestovat s dětmi na palubě letadla, z pohledu spolucestujícího. Dnes chci popsat jeden ze svých zážitků z cestování trajektem.

27.2.2009 v 11:05 | Karma: 16,77 | Přečteno: 3427x | Diskuse| Cestování

Jana Delgado

Anne Frank

Při mých toulkách Amsterdamem jsem si přála navštívit dům, kde se skrývala se svojí rodinou Anne Frank více než dva roky. Prázdný dům, který ovšem svou prázdnotou umocňuje představu, jaké zoufalství a malá špetka naděje tu přežívalo během války. Dům, který mi svým příběhem a historií sevřel srdce.

5.9.2008 v 16:05 | Karma: 15,18 | Přečteno: 2290x | Diskuse| Cestování

Jana Delgado

Děti na palubě letadla?

Stojím v zdánlivě nekonečné frontě na jednom z rušných, londýnských letišť. Respektive moje tělo tam stojí s příruční taškou, ale moje myšlenky už jsou doma. Kolem mne postává a na pár místech posedává spousta lidí.

2.8.2008 v 8:00 | Karma: 43,67 | Přečteno: 14796x | Diskuse| Cestování

Jana Delgado

Vražda ve Warwicku kvůli dvaceti librám?

Ano, tahle událost se přihodila roku 1628 na Warwick Castle. Duch, sluhou zavražděného Sira Fulkeho Greville kvůli dvaceti librám, tam straší dodnes. Na vlastní kůži jsem zažila skvělou atrakci, díky které na hrad přijíždí ročně tisíce lidí. Je jedním z nejnavštěvovanějších hradů v Anglii.

4.5.2008 v 19:40 | Karma: 13,03 | Přečteno: 1199x | Diskuse| Cestování

Jana Delgado

Tak tady se narodil W. Shakespear

Můj článek je s dovolením takovým menším doplněním k velmi pěknému popisu městečka s kouzelnou atmosférou od paní Věry Tydlitátové http://tydlitatova.blog.idnes.cz/c/30187/Cesta-do-Irska-Via-Anglie-3-Cesta-za-Gralem.html

8.4.2008 v 23:10 | Karma: 11,15 | Přečteno: 1196x | Diskuse| Cestování